ОТ ВИНТА! На чем летают на Запорожье

Колись один із авіалюбителів з подивом розповідав, що в 2007 році отримав пілотське посвідчення лише під №41. З того часу багато чого змінилося, але авіація так і не увійшла в життя пересічного українця. На днях Державіаслужба розкрила імена власників літальних апаратів, яких нарахувалося близько тисячі, з них півсотні належать запоріжцям. Можливо дехто і нерозпізнаний або ж сховався в офшорі, та загальну картину це не змінює.

1

An-74

Ан-74ТК-200 “Мотор Січі”

Не дивина, що найбільшим авіапарком володіє авіакомпанія “Мотор Січ”. В її розпорядженні 9 вертолетів МІ-2, 2 вертолети Мі-8МСБ, два літаки Як-40 та по одному Ан-12Б, Ан-12БК, Ан-140, Ан-24РВ, Ан-24РВ, Ан-74ТК-200. Найновішим є АН-140 2003 року випуску, а середній вік авіапарку складає 34 роки.

Запорізька авіакомпанія “Константа”, майже 100% якої належить кіпрській Energy Standard Projects Limited Костянтина Григоришина має у власності лише один Як-40 1975 р. в. (від 130 тис. дол.). Ще кілька таких же моделей орендує у інших власників.

Власнику низки аптечних закладів, зокрема “Благодія” та “Мережі низьких цін” Андрію Ахтирському належить надлегкий двохмісний Virus SW та автожир Calidus 09. Перший літачок на сайті українського дистриб’ютора в минулому році пропонувався від 81,7 тис. євро. Calidus 09 представляє собою двомісний ґіроплан в тандемній конфігурації та на російських сайтах пропонується в базовій комплектації від 83 тис. євро.

Virus SW та Calidus 09 Ахтирського

До цих пір на брата нардепа Євгена Балицького, колишнього військового льотчика Олега, який загинув  в минулому році, оформлено літаки Як-52 (1989 року випуску) та Cessna С-172 (1965 р. в.). Пропозиції першого з подібним роком випуску можна знайти в інтернеті від 19 тис. доларів, другого за 18 тис. євро.

Літаки Балицького

Ще одному мелітопольцю Валентину Турецькому належить чехословацький L-200A 1960 р. в. (від 50 тис. дол.). Чоловік є співвласником ТОВ “Хладокомбінат”, ТОВ “Новотроїцькмолпром” та ТОВ “Аеродром-Якимівка”, чверть в якому також до цих пір зареєстрована на Олега Балицького.

Piper PA32R-301T федерації

Запорізькаобласнафедераціяавіаційнихвидівспортумає Piper PA32R-301T 2006 р. в. (вСША 2001 р. в. коштує 289 тис. доларів) таЯк-52. Перед нинішнім керівником Владиславом Гальцовим федерацією встиг покерувати за час свого мерства в Запоріжжі нинішній нардеп Євген Карташов.

ПрАТ “Лист” володіє одним літаком Як-18Т 1978 р. в. (40 тис. дол.).  Інформація про власника майже 90% акцій товариства в SMIDA не розкривається, втім керує ним Олексій Литвин – віце-президент Запорізького обласного союзу промисловців та підприємців (роботодавців) “Потенціал” та заступник губернатора Петрова.

Бердянський підприємець Владислав Андрєєв літає на Cessna FP172D 1963 р. в. Вочевидь, перебування під ковпаком у слідчих за вимагання хабара його не надто турбує , тож у листопаді минулого року Андрєєв отримав реєстраційне посвідчення. Втім, поки літати може недалеко – справу відправили на дорозслідування, а безпосередньо Андрєєва залишили на підписці про не виїзд.

Екс-депутат райради, голова колишнього колгоспу “Перемога”  в Гуляйпільському районі, а нинішнього ТОВ, Леонід Горпинич володіє мотодельтапланом “Aeros-2” (7 тис. дол.).

А-22 LS

На ПСП “Левадне” зареєстрований український аеропракт А-22 LS (60 тис. євро). Співвласником та директором ПСП є Лідія Горпинич, дружина вищевказаного Леоніда Горпинича. Як директор ПСП “Левадне” до Гуляйпільської міськради обирався їхній син – Ігор.

У власності Антона та Олексія Тимофєєвих знаходиться шість літаків Ан-2 (25 тис. дол.). Обидва Тимофєєва, разом зі своїм батьком Сергієм, є співвласниками ТОВ “Югавіа”, яке базується в Дніпропетровській області. Ще один чотиримісний легкий вертоліт Robinson R44 Raven II 2004 року зареєстрований безпосередньо на фірму “Югавіа”, вартість подібного 2003 р. в. за кордоном складає 145 тис. євро.

Robinson R44 Raven II

Авіаційно-технічний спортивний клуб “Профавіа” (Токмацький р-н) має у власності лише “Лидер” (UR-LIDR). За однією адресою з клубом зареєстроване ТОВ “Профавіа”, яким володіє Світлана Єжова та директора клубу Єж Радек. Як вбачається з реєстру судових рішень, фірма орендує аеродромний майданчик на території військової частини А3840 в Мелітопольському районі та експортує в Україну легкі цивільні літаки для подальшого перепродажу.

Невідома фізособа користується повітряною кулею АУС-N-7, що належить ПАТ “Карлсберг Україна” (колишньому ПБК “Славутич”). Ще одна куля належить Михайлу Яременко, голові Запорізького  повітроплавального товариства “Аеросіч”.

Володимиру Ніколюку належить три Ан-2. Він разом з Юрієм Голобцовим володіє ПП “Юніком Авіа”, яке надає послуги у Вінницькій області.

Окрім цього, невідомий нам Максим Верещака керує K-10 “Свіфт” (55 тис. дол.), Кузькін Є. В., володіє Як-52, Зябкіна Ю.Є – Ан-2, як і Вольченко В.С., який виконує на ньому різноманітні роботи; Степанченко В.В., Вітрик О.В. та Дмітрійчук В.П. також мають у власності по Ан-2, які експлуатує “Універсал-Авіа – Хмельницький”.

Юрій Сидоров

http://zp.nashigroshi.org

  03 квітня 2014

Комментирование на данный момент запрещено, но Вы можете оставить ссылку на Ваш сайт.

Комментарии закрыты.