Поліція Запоріжжя зайнялася краном для будівництва мостів, за який бюджет заплатив 80 млн

Головне управління Нацполіції в Запорізькій області підозрює посадовців КП “Управління капітального будівництва” у перерахуванні 79,5 млн грн ПАТ “Мостобуд” за непогоджене будівництво крану, який так і не передали. Про це йдеться в ухвалі Орджонікідзевського районного суду від 8 жовтня.

Згідно з матеріалами справи, виконавчий комітет Запорізької міської ради, КП “Управління капітального будівництва” та ПАТ “Мостобуд” наприкінці 2004 року уклали угоду з будівництва автотранспортної магістралі через р. Дніпро в Запоріжжі”, повідомляють http://zp.nashigroshi.org     

У рамках цього договору “Управління капітального будівництва” сплатило ПАТ “Мостобуд”  за проектування та будівництво плавучого несамохідного крану 79,5 млн грн. При цьому, будувати кран мало саме “Мостобуд”. Контролювати ж залучення субпідрядників мало “Управління капітального будівництва”.

Натомість, субпідрядники ПАТ “Мостобуд” з Управлінням не узгоджувалися. Фактично кран будувало ТОВ “Севморверф”, а ПАТ “Мостобуд” уклало з ним договір ще до угоди з “Управлінням капітального будівництва”. Саме ТОВ “Севморверф” також підрядило ВАТ “Севастопольський морський завод”, а вже воно –  приватне мале підприємство “Лазур і Т”.

Зараз пред’явити позов “Севморверф” неможливо, оскільки прямі договірні зобов’язання фірма має саме перед “Мостобуд”. До цього часу, ПАТ “Мостобуд” вказаний кран Управлінню не передало, він знаходиться на тимчасово окупованій території півострова Крим. Гроші “Мостобуд” також не повернуло.

З огляду на це, слідчі відкрили кримінальне провадження №1201608000000143 та згодом клопотали у суді про тимчасовий доступ до податкової справи ПАТ “Мостобуд”. Суд це клопотання задовольнив.

У справі вказувалося, що провадження відкрили за зверненням невказаного голови Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України з питань проведення технічної експертизи вказаних будівельних робіт.

ТОВ “Севморверф” через ПАТ “Севастопольський морський завод” належить ПАТ “Закритий недиверсифікований корпоративний інвестиційний фонд “Прайм ессетс кепітал”, який напряму належить Президенту України Петру Порошенко. Російська влада націоналізувала “Севастопольський морський завод”, пізніше підприємство стало філіалом російського судноремонтного заводу “Звездочка”.

Стосовно крану, то нардеп Петро Сабашук стверджував, що окупаційна влада Криму його конфіскувала і використовувала при будівництві Керченської переправи. Саме Сабашук, як голова “Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України з питань проведення технічної експертизи будівельних робіт та перевірки ефективності використання бюджетних коштів при будівництві мостових переходів через річку Дніпро в місті Запоріжжя”, подавав заяву до поліції.

ПАТ “Мостобуд” належить Інні Бондар (51%) та Світлані Продивус (21%). Остання – це дружина Володимира Продивуса екс-нардепа від “Партії Регіонів”, раніше 51% компанії належало йому безпосередньо.  Компанія є однією з найбільших у сфері будівництва інфраструктурних споруд – мостів, естакад та автомагістралей.

ТОВ “Севморверф” у 2013 році подавало до суду заяву про порушення банкрутства “Мостобуду”, однак через місяць її відкликало. Нагадаємо, що з початку будівництва запорізьких мостів у 2004-му році і до 2011-го генеральним підрядником було ПАТ “Мостобуд”. Після передачі незавершеного будівництва з комунальної власності до державної наприкінці 2011-го року, новим генпідрядником стало ПАТ “Уманьавтодор”.

Опубликованоhttp://ukrvedomosti.com.ua

фото ВВП

Комментирование на данный момент запрещено, но Вы можете оставить ссылку на Ваш сайт.

Комментарии закрыты.